stoiximan logo
  • Συμβουλες Στοιχημα

    • Μην ξεπερνάτε το μπάτζετ σας
    • Μην παρασύρεστε όταν κερδίζετε ή όταν χάνετε
    • Μην παίζετε μεθυσμένοι
    • Ορίστε μια κάβα παιχνιδιού και ποντάρετε το 5% κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε (διαχείριση κάβας)
    • Διεκδικήστε τις προσφορές* από τις στοιχηματικές εταιρίες που τις προσφέρουν
    • Μην ακούτε για "σίγουρα". "Σίγουρα" είναι μόνο τα χθεσινά
Αλλαγή δεδομένων για τις καταγγελίες παικτών προς τις στοιχηματικές

Αλλαγή δεδομένων για τις καταγγελίες παικτών προς τις στοιχηματικές

Η ΕΕΕΠ εξέδωσε την Τετάρτη 25 Μαΐου 2021 οδηγία προς όλες τις νόμιμες στοιχηματικές στην Ελλάδα, σχετικά με τον τρόπο που θα υποδέχονται και θα διαχειρίζονται τις καταγγελίες των παικτών.

Η σχετική απόφαση,  δημοσιεύθηκε με θέμα «Υποδοχή, ταξινόμηση και διαχείριση των καταγγελιών των παικτών των Κατόχων Άδειας Διεξαγωγής Τυχερών Παιγνίων μέσω Διαδικτύου και υποβολή σχετικών αναφορών».

Στο BetMarket μελετήσαμε τα όσα δημοσιεύθηκαν και σας τα παρουσιάζουμε στον παρακάτω οδηγό.

Υποχρέωση Στοιχηματικών

Με τη νέα οδηγία κάθε νόμιμη στοιχηματική έχει την υποχρέωση να διαθέτει ένα επαρκές και αποτελεσματικό σύστημα υποβολής καταγγελιών. Μάλιστα η ΕΕΕΠ υποχρεώνει τις στοιχηματικές να παρέχουν εύκολη πρόσβαση στο σύστημα σε κάθε ενδιαφερόμενο παίκτη.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι παίκτες

Ο παίκτης έχει δικαίωμα να υποβάλει οποιαδήποτε καταγγελία, παράπονο ή διαφωνία καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετράωρου, όλες τις ημέρες της εβδομάδας (24/7).

Κάθε καταγγελία λαμβάνει έναν μοναδικό κωδικό, μέσω του οποίου ο παίκτης μπορεί να παρακολουθεί τα στάδια επεξεργασίας της και να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή της.

Η καταγγελία κατατίθεται το αργότερο εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών από την επομένη της ημερομηνίας του συμβάντος το οποίο αφορά.

Ωστόσο, σε ειδικές περιπτώσεις που η καταγγελία έχει επαρκή στοιχεία ώστε να χαρακτηριστεί βάσιμη, το εκπρόθεσμο της υποβολής της δεν αναιρεί την υποχρέωση της στοιχηματικής να την εξετάσει.

Τι κερδίζει ο παίκτης με την αλλαγή

  • Εύκολη πρόσβαση στη φόρμα υποβολής καταγγελίας
  • Δυνατότητα παρακολούθησης των σταδίων διαχείρισης και επεξεργασίας της καταγγελίας του
  • Επιβολή υποχρέωσης στις στοιχηματικές για απάντηση εντός 10 ημερών
  • Δυνατότητα μεταφοράς της καταγγελίας στην ΕΕΕΠ, αν η απάντηση της στοιχηματικής δεν τον καλύπτεi. Σε περίπτωση που η απάντηση του Κατόχου δεν τον ικανοποιεί, δύναται να αιτηθεί εντός δέκα (10) ημερών από την επομένη της γνωστοποίησης σε αυτόν της απάντησης, την εξέταση της καταγγελίας από την Ε.Ε.Ε.Π.
Διαβαστε επισης

Διαδικασία Καταγγελίας

Όπως αναφέραμε πιο πάνω, οι στοιχηματικές είναι πλέον υποχρεωμένες να παρέχουν εύκολη πρόσβαση στον παίκτη για υποβολή μιας καταγγελίας.

Ο παίκτης θα πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα καταγγελίας, με τις παρακάτω απαραίτητες πληροφορίες:

  • Ονοματεπώνυμο και πατρώνυμο
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή διαβατηρίου σε ισχύ ή άλλου ισοδύναμου εγγράφου*
  • Πλήρη διεύθυνση μόνιμης διαμονής (Οδός, αριθμός, Δήμος, Ταχυδρομικός Κώδικας)
  • Προσωπική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Διεύθυνση και επιθυμητό τρόπο αποστολής της απάντησης
  • Συνοπτική περιγραφή των συμβάντων που καταγγέλλονται

*Το συγκεκριμένο έγγραφο θα υποβάλλεται και ως συνοδευτικό της καταγγελίας για να προκύπτει η ταυτοποίηση του παίκτη.

BetMarket Tips

Για να έχει καλύτερη τύχη η καταγγελίας σας, σύμφωνα και με όσα προκύπτουν από την οδηγία της ΕΕΕΠ, φροντίστε για τα ακόλουθα:

  • Ξεκινήστε με τον λόγο που υποβάλλετε την καταγγελία
  • Περιγράψτε σωστά τα συμβάντα
  • Αναφέρετε τους χρόνους που έλαβαν χώρα
  • Επισυνάψτε αποδεικτικά στοιχεία

Απάντηση Καταγγελίας

Μια πολύ σημαντική παράμετρος της νέας οδηγίες της ΕΕΕΠ είναι η υποχρέωση των στοιχηματικών να απαντούν στις καταγγελίες που δέχονται. Μάλιστα υπάρχει και χρονικό περιθώριο που έχουν.

Συγκεκριμένα η στοιχηματική πρέπει να απαντήσει στην καταγγελία του παίκτη και είναι υποχρεωμένη να δώσει πλήρως και αιτιολογημένη απάντηση εντός δέκα (10) ημερών.

Σε περίπτωση που μετά την απάντηση της στοιχηματικής δεν καλύπτει τον παίκτη, ο τελευταίος έχει την επιλογή εντός 10 ημερών από τη στιγμή που θα λάβει την απάντηση, να μεταφέρει την καταγγελία προς την ΕΕΕΠ.

Ποιες καταγγελίες δεν θα απαντώνται

Δώστε μεγάλη βαρύτητα στα Betting tips που σας γράψαμε πιο πάνω. Γιατί σε περίπτωση που η καταγγελία δεν έχει τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται, τότε η στοιχηματική έχει δικαίωμα να τη χαρακτηρίσει αόριστη και να μην την απαντήσει.

Επίσης η στοιχηματική έχει δικαίωμα να μην απαντήσει σε καταγγελίες που επαναλαμβάνονται, ενώ έχουν ήδη απαντηθεί.

Ενδεικτικοί λόγοι καταγγελίας παίκτη προς στοιχηματική, σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕΕΠ

  1. Απόδοση παιγνίου/απόδοση στοιχήματος
  2. Ακύρωση συμμετοχής/στοιχήματος/γεγονότος
  3. Αποκλεισμός/Προσωρινή αποχή
  4. Βεβαίωση Κερδών
  5. Bonus-Επιβραβεύσεις-Jackpots
  6. Παράνομη διεξαγωγή/Match fixing/Αθέμιτες συμπράξεις
  7. Διευθέτηση κερδών/εξαγοράς (cash out)
  8. Εμπορική Επικοινωνία
  9. Όροι Συμμετοχής/Σύμβαση Προσχώρησης/Οδηγός παιγνίου
  10. Παικτικά όρια
  11. Πληρωμή Κερδών
  12. Ταυτοποίηση (KYC)
  13. Υπεύθυνο Παιχνίδι
  14. Φραγή λογαριασμού
  15. Άλλη

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Share Διαβαστε επισης