betsson logo
  • Συμβουλες Στοιχημα

    • Μην ξεπερνάτε το μπάτζετ σας
    • Μην παρασύρεστε όταν κερδίζετε ή όταν χάνετε
    • Μην παίζετε μεθυσμένοι
    • Ορίστε μια κάβα παιχνιδιού και ποντάρετε το 5% κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε (διαχείριση κάβας)
    • Διεκδικήστε τις προσφορές* από τις στοιχηματικές εταιρίες που τις προσφέρουν
    • Μην ακούτε για "σίγουρα". "Σίγουρα" είναι μόνο τα χθεσινά

Ο τελικός των τελικών και ο νικητής – έκπληξη

Ο τελικός των τελικών και ο νικητής – έκπληξη

Φτάσαμε στο φινάλε. Το 2025 κλείνει εκεί που τα τελευταία χρόνια κλείνουν σχεδόν όλα τα μεγάλα δράματα της Formula 1, στην Yas Marina, λίγο έξω από το Άμπου Ντάμπι, ανάμεσα σε ουρανοξύστες, πολυτελή ξενοδοχεία και superyachts. Το σκηνικό είναι γνωστό, αλλά το έργο φέτος είναι άλλο. Τριπλή μάχη τίτλου με Norris, Verstappen και Piastri να χωρίζονται από… μερικούς βαθμούς και με βάση τα πιθανά σενάρια ετοιμάσαμε τα προγνωστικά Formula 1.

1300 δώρα* χωρίς κατάθεση* με promo code XMAS1300

Ο Lando Norris μπαίνει στο τελευταίο Grand Prix μπροστά στη βαθμολογία, με ένα καθαρό σενάριο: του φτάνει ένα βάθρο για να στεφθεί πρωταθλητής, ανεξάρτητα από το τι θα κάνουν οι άλλοι. Ο Verstappen έχει κάνει μια τεράστια αντεπίθεση στο δεύτερο μισό της σεζόν και χρειάζεται νίκη και «στραβοπάτημα» του Norris για να πάρει τον τίτλο. Ο Piastri είναι στα μαθηματικά, αλλά χρειάζεται «θαύμα».

Η πίεση είναι τεράστια, αλλά ταυτόχρονα μιλάμε για πίστα που παραδοσιακά δεν χαρίζει εύκολες ανατροπές. Οπότε το στοίχημα εδώ δεν είναι μόνο «ποιος θα κερδίσει», αλλά πώς συνδυάζουμε ρυθμό αγώνα, στρατηγική και την ψυχολογία των τριών για να βγάλουμε value.

Yas Marina Circuit

Η Yas Marina είναι πλέον κλασικό φινάλε στη Formula 1. Μετά τις αλλαγές του 2021 η διαδρομή έχει μήκος 5,281 km, με 58 γύρους και συνολική απόσταση λίγο πάνω από 306 km. Οι αργές chicanes του παλιού layout έχουν αντικατασταθεί από πιο γρήγορες καμπές, κάτι που έκανε την πίστα ελαφρώς καλύτερη για προσπεράσεις.

Ιστορικά, το Abu Dhabi είναι πίστα του Verstappen. Ο Ολλανδός έχει χτίσει σερί νικών εδώ στην εποχή Red Bull–Honda, ειδικά μετά τις αλλαγές της χάραξης, όπου το μονοθέσιο του ταίριαζε τέλεια στο μείγμα μακρών ευθειών και γρήγορων καμπών.

Από την άλλη, η McLaren έχει εξελιχθεί στη μόνιμη δύναμη της νέας εποχής. Ο Norris έχει ήδη pole και νίκη στην Yas Marina από πέρσι, ενώ τα στατιστικά του δείχνουν πόσο δυνατός είναι στο qualify-then-control σενάριο: όταν ξεκινά μπροστά, συνήθως μένει εκεί, ειδικά σε πίστες που δεν χαρίζουν εύκολες προσπεράσεις.

Η pole εδώ παραδοσιακά είναι τεράστιο όπλο καθώς κατά 68,75% κερδίζει ο οδηγός που έχει την pole position. Τα παλιά χρόνια μιλούσαμε για «τρένο DRS» όπου, αν δεν υπάρχει μεγάλο pace delta, η θέση εκκίνησης καθορίζει τον αγώνα. Με τις αλλαγές στην πίστα και τα φετινά μονοθέσια η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά ο καθαρός αέρας και το track position παραμένουν κλειδί. Για το στοίχημα αυτό σημαίνει ότι δίνουμε προτεραιότητα σε οδηγούς που είτε ξεκινούν μπροστά, είτε έχουν πραγματικά ισχυρό race pace για undercut/overcut.

Ανάλυση Ελεύθερων Δοκιμών

Στο FP1 ο Norris ξεκίνησε με τον πιο δυνατό τρόπο, γράφοντας τον ταχύτερο χρόνο μπροστά από τον Verstappen και τον Leclerc. Η πρώτη περίοδος δεν είναι ποτέ καθαρό παράδειγμα για τον αγώνα (γίνεται μέρα, σε σκονισμένη πίστα και με πολλούς rookie δοκιμαστές), αλλά το μήνυμα ήταν σαφές καθώς η McLaren πάτησε στην Yas Marina με σωστή βάση setup, σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια που ήθελε τον χρόνο της.

Στο FP2, η πιο αντιπροσωπευτική περίοδος (υπό τα φώτα και συνθήκες κοντά στον αγώνα), επιβεβαίωσε την εικόνα που περιμέναμε. Norris πρώτος, με χρόνο στο 1:23.083, περίπου τρία δέκατα μπροστά από τον Verstappen, και τον Russell τρίτο, σχεδόν τέσσερα δέκατα πίσω. Ο Piastri έμεινε μόλις 11ος, παλεύοντας με ισορροπία και φθορά.

Στους long runs, τα δεδομένα δείχνουν Norris και Verstappen πολύ κοντά σε ρυθμό αγώνα, με τον Βρετανό ελαφρώς πιο «γλυκό» στα Medium, ενώ η Red Bull δούλεψε περισσότερο σε βαριά fuel stints.

Στο FP3 είδαμε την πρώτη σοβαρή διαφοροποίηση μιας και ο Russell έγραψε τον καλύτερο χρόνο, μόλις 0,004s μπροστά από τον Norris, με τον Verstappen τρίτο. Αμέσως πίσω ο Alonso, ενώ ο Piastri ανέβηκε πέμπτος, δείχνοντας ότι το setup της McLaren σετάρεται προς τη σωστή κατεύθυνση.

Προκριματικά

Στα προκριματικά είδαμε το πρώτο μεγάλο ντέρμπι του τριημέρου. Μετά από τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών όπου ο Norris είχε το πάνω χέρι, ο Verstappen έβγαλε αυτό που κάνει χρόνια στα κρίσιμα Σάββατα. Είδαμε ένα σχεδόν τέλειο Q3. Με 1:22.207 πήρε την pole, περίπου δύο δέκατα μπροστά από τον Norris και λίγο παραπάνω από τον Piastri, που συμπληρώνει την τριάδα των διεκδικητών στην τρίτη θέση της εκκίνησης.

Πίσω τους, ο Russell έγραψε μια πολύ καθαρή προσπάθεια για να ξεκινήσει τέταρτος, επιβεβαιώνοντας την εικόνα της Mercedes ως «τρίτης δύναμης» στη Yas Marina, ενώ οι Leclerc και Alonso σχηματίζουν την τρίτη σειρά, στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι Bortoleto, Ocon, Hadjar και Tsunoda, με τον Ιάπωνα να έχει ήδη παίξει κομβικό ρόλο δίνοντας tow στον Verstappen στο Q3.

Προγνωστικά ABU DHABI GRAND PRIX 2025

Το πρώτο value bet είναι ο George Russell για νίκη αγώνα σε διψήφιες αποδόσεις. Σε πολλές στοιχηματικές εταιρίες κινείται γύρω στο 35,00 ως τέταρτο φαβορί, πίσω από τους τρεις διεκδικητές. Με δεδομένο ότι ξεκινά τέταρτος, με αποδεδειγμένα καλό long run και με μια ομάδα που συνήθως διαβάζει σωστά τη στρατηγική στα κλειστά Grand Prix, η πραγματική του πιθανότητα νίκης είναι σαφώς μεγαλύτερη από ένα «τυφλό» 2,85%. Θεωρούμε αρκετά πιθανό να δούμε «τρέλες» από τους τρεις διεκδικητές και ίσως γίνει κάτι που δεν περιμένει κανείς.

Με οδηγό το σενάριο ότι μπορεί να δούμε εγκατάλειψη από τους τρεις διεκδικητές ή κάποιων από αυτών επιλέξαμε και το επόμενο σημείο. Ο Fernando Alonso για βάθρο. Ο Ισπανός ξεκινά έκτος, σε πίστα που παραδοσιακά ανταμείβει οδηγούς που προστατεύουν καλύτερα τα ελαστικά και δεν πανικοβάλλονται στρατηγικά. Η Aston Martin έχει βελτιώσει σημαντικά τον αγωνιστικό της ρυθμό στο δεύτερο μισό της σεζόν, ενώ ο Alonso ήταν σταθερά στην εξάδα τόσο σε ρυθμό δοκιμών όσο και στα προκριματικά. Στα 10,00 το να βρεθεί στο βάθρο.

Τέλος, για τον ταχύτερο γύρο, το value δεν βρίσκεται στους τρεις μεγάλους αλλά σε κάποιον που θα μπορεί να βάλει φρέσκα Soft στο τέλος χωρίς να σκέφτεται βαθμούς. Ονόματα όπως Ocon, Hadjar ή ακόμη και Bortoleto είναι κλασικοί υποψήφιοι για αυτό το σενάριο, ειδικά αν με καθαρό παράθυρο στο τέλος του αγώνα κάνουν κάποια στάση.

Και οι τρεις μας άρεσαν στα προκριματικά. Ο Ocon πληρώνει 101,00 και οι Hadjar – Bortoleto από 67,00.

Κορυφαία Προσφορά* με 250 Δώρα* χωρίς κατάθεση!
ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ*Iσχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+
ΕΕΕΠ|21+|ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Προγνωστικά Formula 1 (07/12/25)

Αρχική Κάβα: 1000.00
Επιστροφές: 0.00
Υπόλοιπο: 1047.47
Ανοιχτά πονταρίσματα: 35.00
ROI: 104.40%

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Ο Κώστας Πανόπουλος δεν είναι ο κλασσικός tipster που θα βρείτε στην αγορά. Προτιμά να παίζει μπάλα σε πιο εξειδικευμένες αγορές που μπορεί να μην έχουν καν σχέση με τον αθλητισμό. Θα δώσει και τα ποδοσφαιρικά του, αλλά περισσότερο θα σας τροφοδοτεί με σημεία για πολιτική, διασκέδαση, βραβεία.

Share Διαβαστε επισης