stoiximan logo
  • Συμβουλες Στοιχημα

    • Μην ξεπερνάτε το μπάτζετ σας
    • Μην παρασύρεστε όταν κερδίζετε ή όταν χάνετε
    • Μην παίζετε μεθυσμένοι
    • Ορίστε μια κάβα παιχνιδιού και ποντάρετε το 5% κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε (διαχείριση κάβας)
    • Διεκδικήστε τις προσφορές* από τις στοιχηματικές εταιρίες που τις προσφέρουν
    • Μην ακούτε για "σίγουρα". "Σίγουρα" είναι μόνο τα χθεσινά
Τα «πρωτοσέλιδα» των στοιχηματικών

Τα «πρωτοσέλιδα» των στοιχηματικών

Ο σημερινός τίτλος είναι εμπνευσμένος από περασμένες δεκαετίες. Τότε που για μια γρήγορη ενημέρωσή σου ανέτρεχες στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Ήταν βασική ενότητα σε κάθε πρωινή ενημερωτική εκπομπή, τα διάβαζαν στο ραδιόφωνο και οι εφημερίδες ήταν η μία δίπλα στην άλλη κρεμασμένες στο περίπτερο. Ακόμη και όταν πρωτοήρθε η ενημέρωση μέσω ίντερνετ, μία από τις σελίδες με τα περισσότερα κλικς ήταν εκείνη με τα πρωτοσέλιδα.

Η σημερινή στήλη είναι αφιερωμένη στα πρωτοσέλιδα ή για να το θέσουμε ορθότερα, στα πρώτα θέματα. Όχι όμως των εφημερίδων, αλλά των στοιχηματικών. Είναι και αυτές θύματα της αναστολής αθλητικών γεγονότων και θεωρώ πως έχει ενδιαφέρον να περάσουμε μια βόλτα από όλες ώστε να δούμε τι «φανταχτερό» βάλανε στη βιτρίνα τους για να προσελκύσουν κόσμο.

Ποντάροντας στην ποσότητα

Οι φαινομενικά πιο μικρές βρίσκουν ευκαιρία να μικρύνουν την ψαλίδα, σε μια περίεργη για όλους περίοδο.

Από κοντά η Winmasters, που μπαίνοντας κάποιος στην σελίδα της βλέπει να αναβοσβήνει η ένδειξη με τα 150 νέα παιχνίδια Καζίνο.

Στοχεύοντας σε νέο κοινό

Αξιόλογη και σίγουρα αξιοσημείωτη η κίνηση της Novibet να φέρει σαν πρώτο θέμα την προσπάθειά της να εισέλθει σε νέο κοινό. Στη σελίδα της μπορεί να βρει κάποιος το NoviLadies, που όπως σημειώνει η ίδια, είναι το πρώτο online καζίνο που σχεδιάστηκε «όπως το θέλουν οι γυναίκες».

Η ίδια, ταυτόχρονα, συνεχίζει και την προσπάθειά της για ποιοτικό ποδοσφαιρικό περιεχόμενο. Σχεδόν καθημερινά βρίσκει κανείς αγορές με μηδενική γκανιότα*.

Με νέα σελίδα

Η εποχή της Πανδημίας για τον Stoiximan.gr συνέπεσε με το λανσάρισμα της ανανεωμένης εικόνας του.  Αναβαθμισμένο και εύχρηστο μενού, πιο εύχρηστη πλοήγηση και καθαρότερη στο μάτι πρώτη σελίδα.

Οι ενέργειες μάρκετινγκ συγκεντρωμένες στα δεξιά και τα πιο εμπορικά σημεία του μενού στην κορυφή της αριστερής μπάρας.

Σε πρώτο πλάνο τα esports

Μέσα από το BetMarket μιλήσαμε πολλές φορές για τα esports αλλά και τη νέα μόδα των Simulated Reality League.

H Bwin είναι εκείνη που διαφημίζει τον εαυτό της ως τη στοιχηματική που προσφέρει τις κορυφαίες αποδόσεις στην (εικονική πραγματικότητα της) Πρέμιερ Λιγκ.

Η Vistabet ποντάρει στα ωραία γραφικά που συνοδεύουν τα Virtual Sports της, ενώ η Sportingbet προωθεί το παιχνίδι στις συγκεκριμένες αγορές μέσα από τις κινητές συσκευές.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ήτοι με Virtual σε πρώτο πλάνο και το Pamestoixima.gr, ενώ η Betshop προωθεί και το καζίνο της.

Σε στάση αναμονής

Η Bet365 δεν ήταν ποτέ του φαίνεσθαι και την ίδια στάση τηρεί και τώρα. Η σελίδα τη διατηρεί αυτή τη… μουντάδα, χωρίς διαφοροποιήσεις και ιδιαίτερες προσπάθειες για προσέλκυση των παικτών.

Ελάχιστα αισθητές οι κινήσεις της Interwetten, ενώ στάση αναμονής, χωρίς «επιθετικό» μάρκετινγκ διακρίνουμε σε άλλες νόμιμες στοιχηματικές στην Ελλάδα.

*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Χρήστος Στεργίου

Χρήστος Στεργίου

LWWWWWLWLWW

ΦΟΡΜΑ

Αρχική ΚάβαΚέρδος/ΖημίαΑνοιχτά ΣτοιχήματαΝέο ΥπόλοιποΜ.Ο. ΑποδόσεωνR.O.I.
2000228.686.282222.403.05111.46%

Για να γραφτεί κάτι στη στήλη του θα πρέπει να έχει περάσει από πολλά κόσκινα. Ο all around tipster του BetMarket, με τα κείμενά του να έχουν σημεία από όλο τον ποδοσφαιρικό πλανήτη. Άλλωστε, μετά από τόσα χρόνια παρουσίας στον χώρο, είναι βέβαιος πως οι ευκαιρίες στα εμπορικά παιχνίδια σπανίζουν!

Share Διαβαστε επισης