Πώς κάνω ταυτοποίηση στη Novibet;

Η ταυτοποίηση στη Novibet είναι μία απλή διαδικασία που οφείλει να κάνει κάθε παίκτης για να ολοκληρώσει την εγγραφή του στη Novibet. Απαιτούνται μονάχα λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί από την πλευρά του παίκτη, ώστε να έχει την πλήρη κυριότητα του λογαριασμού του.
Η ταυτοποίηση είναι μια γρήγορη, εύκολη και απολύτως ασφαλή διαδικασία με μόνο στόχο την μεγαλύτερη ασφάλεια του λογαριασμού σου.
Τα 3 βήματα για την ταυτοποίηση στη Novibet
Η ταυτοποίηση στη Novibet μπορεί να ολοκληρωθεί πολύ σύντομα, αν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα.
- Είσοδος στον λογαριασμό σας
- Μετάβαση στην ενότητα ταυτοποίησης
- Αποστολή με e-mail ή ανέβασμα εγγράφων
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τα 3 βήματα που απαιτούνται, θα πρέπει να περιμένετε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να ελεγχθούν τα έγγραφά σας από το αρμόδιο τμήμα της στοιχηματικής εταιρίας.
Τα έγγραφα έχουν ως σκοπό να επαληθεύσουν την ορθότητα και την ισχύ των στοιχείων που έδωσες κατά την εγγραφή σου στη Novibet. Αποτελεί ένα απαραίτητο βήμα για την ασφάλεια του λογαριασμού σας και την εξασφάλιση της ακεραιότητας των καταθέσεων και αναλήψεών σας.
Ποια έγγραφα ταυτοποίησης γίνονται αποδεκτά στη Novibet
Για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση του λογαριασμού σου με επιτυχία στη novibet θα χρειαστεί να αποστείλεις (στο e-mail: documents@novibet.gr) ή να ανεβάσεις στο σχετικό πεδίο τα ακόλουθα έγγραφα:
- Φωτογραφία Ταυτότητας (Μπρος/Πίσω) ή Διαβατηρίου.
- Αποδεικτικό διεύθυνσης με ημερομηνία έκδοσης όχι προγενέστερη των έξι (6) μηνών από την υποβολή της εγγραφής στη Novibet.
Δεκτά γίνονται τα ακόλουθα έγγραφα:
- Ενημέρωση τραπεζικού λογαριασμού ή κάρτας, την οποία λαμβάνεις μέσω αλληλογραφίας,
- Αντίγραφο λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος / νερού / σταθερής τηλεφωνίας και κινητής τηλεφωνίας / ίντερνετ/ φυσικού αερίου / συνδρομητικής τηλεόρασης,
- Εκκαθαριστικό Σημείωμα Εφορίας (προηγούμενου έτους), με καλυμμένα τα οικονομικά στοιχεία που δεν αφορούν στην ταυτοποίηση κατοικίας (θα χρειαστεί στον παρακάτω σύνδεσμο να επιλέξεις Είσοδος στην Εφαρμογή-> Ψηφιακό Αρχείο Δήλωσης-? Ε1 ή Σύνοψη Ε1, (https://www.aade.gr/dilosi-forologias-eisodimatos-fp-e1-e2-e3)
- Υπεύθυνη Δήλωση υπογεγραμμένη και με βεβαίωση του γνησίου υπογραφής σου από Δημόσια Αρχή (από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα)
- Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας από τον δήμο ή την κοινότητα (ακολουθώντας τις οδηγίες στον παρακάτω σύνδεσμο (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/dieuthunse-katoikias-kai-epikoinonias/bebaiose-monimes-katoikias)
- Άδεια διαμονής σε ισχύ όπου να αναγράφεται η διεύθυνση κατοικίας,
- Στοιχεία Φυσικού προσώπου μέσω myAADE (ακολουθώντας τις οδηγίες στον σύνδεσμο https://www1.aade.gr/saadeapps3/comregistry/#!/mhtrwofusikou και επιλέγοντας Έκδοση)
- Screenshot από ηλεκτρονικά κατατεθειμένο στο TAXISnet Μισθωτήριο Συμβόλαιο που να περικλείει και τις δύο σελίδες,
- Ε1 Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (συμπ. Αριθμού Καταχώρησης του E1),
- Βεβαίωση Απόδοσης ΑΦΜ ή Επανεκτύπωση από την αρμόδια Δ.Ο.Υ ή μέσω ΚΕΠ ή σε Ηλεκτρονική μορφή μέσω: myAADE
- Βεβαίωση ΑΜΚΑ από τα γραφεία ΑΜΚΑ ή μέσω ΚΕΠ,
- Βεβαίωση ΟΑΕΔ,
- Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας ΕΦΚΑ.
Προσοχή: Δε γίνονται αποδεκτά έγγραφα όπως απόδειξη πληρωμών κλπ.
ΑΝΟΙΓΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΕΕΕΠ|21+|ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑΧρόνος αναμονής στην ταυτοποίηση στη Novibet
Εφόσον έχετε ανεβάσει ή στείλει με e-mail τα έγγραφά σας, η διαδικασία επαλήθευσης γίνεται σχετικά σύντομα. Συνήθως και μέσα στην ίδια ημέρα. Ωστόσο, τυπικά αναφέρεται ότι η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει από 24 έως 72 ώρες.
Λόγοι απόρριψης των εγγράφων στην ταυτοποίηση στη Novibet
Ο πρώτος λόγος είναι να μην έχετε στείλει τα σωστά έγγραφα που σας ζητήθηκαν και αναγράφουμε παραπάνω. Ο δεύτερος και συνηθέστερος λόγος είναι η χαμηλή ποιότητα των φωτογραφιών. Γι’ αυτό και τα έγγραφα θα πρέπει να είναι ευανάγνωστα, με ορατές και τις τέσσερις (4) γωνίες του εγγράφου (φωτογραφία ολόκληρου του εγγράφου).
Τι άλλα έγραφα μπορεί να μου ζητηθούν στην ταυτοποίηση στη Novibet
Επιπρόσθετα, ανάλογα με το μέσο που πραγματοποιήσες τις συναλλαγές σου, ενδέχεται να ζητηθούν και τα ακόλουθα έγγραφα:
- Για κατάθεση μέσω κάρτας: Φωτογραφία της κάρτας σου. Θα πρέπει να διακρίνονται μόνο τα 6 πρώτα και 4 τελευταία ψηφία του αριθμού της κάρτας, καθώς και το όνομα κατόχου και η ημερομηνία λήξης. Οφείλεις να καλύψεις τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας CVV.
- Για κατάθεση μέσω e-Banking: Αντίγραφο του βιβλιαρίου τραπέζης ή τραπεζικό έγγραφο ή screenshot όπου θα φαίνονται το ΙΒΑΝ, το BIC/SWIFT και το όνομα του κατόχου του λογαριασμού.
- Για κατάθεση μέσω e-Wallet (Skrill, Neteller, Vivawallet, etc.): Screenshot όπου θα πρέπει να φαίνονται ο κάτοχος καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του λογαριασμού (wallet id, email, etc.).
Μπορεί να ζητηθεί ταυτοποίηση με τη μέθοδο του “photo holding ID” (δηλαδή για παράδειγμα φωτογραφία του πελάτη με την ταυτότητα του δίπλα στο πρόσωπο), proof of mobile ownership (αποδεικτικό λογαριασμού κινητού τηλεφώνου).
Αναφορικά με αυτό το ζήτημα, εφιστούμε την προσοχή σου στην Πολιτική Απορρήτου (https://www.novibet.gr/info/privacy-policy) που πρέπει να διαβάσεις προσεκτικά, μαζί με αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις.
Μετά την ολοκλήρωση της ταυτοποίησης του λογαριασμού σου, θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό email από το αρμόδιο τμήμα. Σκοπός των παραπάνω εγγράφων είναι η διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών σας, ώστε να μην πέσετε θύματα επιτήδειων.
Εξυπηρέτηση Πελατών Novibet
Η επικοινωνία με τη Novibet είναι πολύ εύκολη υπόθεση. Το Novi Live Chat εντός της σελίδας απαντά άμεσα και είναι άκρως εξυπηρετικό. Πριν μιλήσετε με κάποιον εκπρόσωπο, υπάρχει ο ψηφιακός βοηθός της Novi για να σας λύσει τυχόν προβλήματα. Αν δεν βρίσκετε λύσεις, τότε σας μιλάει εκπρόσωπος.
Επίσης υπάρχουν διαθέσιμοι όλοι οι σύγχρονοι τρόποι επικοινωνίας, όπως, X (πρώην twitter), Instagram, Viber, Skype, Messenger, WhatsApp ή Telegram.
Αλλά και οι πιο παραδοσιακές μέθοδοι του τηλεφώνου / FAX και της φόρμας επικοινωνίας, όπως και το email φυσικά, στο support@novibet.gr η το documents@novibet.gr για να αποστείλετε τα έγγραφά σας για την ταυτοποίηση Novibet. Ένας ακόμα τρόπος επικοινωνίας που προσφέρει η novibet είναι το call back, όπου κάνετε αίτημα και βάζετε ακριβώς και τις ώρες που σας βολεύουν.
Ολοι οι τρόποι επικοινωνίας είναι διαθέσιμοι κάθε ημέρα της εβδομάδες, όλο το 24ωρο
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Email: support@novibet.gr
- Τηλέφωνο: 2111985707
- Live Chat
- Ελληνική Εξυπηρέτηση
Ωράριο Επικοινωνίας 24 ώρες
ΑΝΟΙΓΜΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΕΕΕΠ|21+|ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ
Top 3 Προσφορές*


